onsdag 24 mars 2010

Natti natti

Nu så, sminket borttaget men flinet kvarstår ändå... Hihi. Har haft
det underbart, kändes som om
Vi varit borta längre- gar ju hunnit med så mkt mys!

tjejerna skrek rätt ut när dom såg mig! Kul kul! Lät som om en
skräckfilm spelades in i min hall när vi tre kramas, underbart!!!

Pierre var helt slut och sover hos honom ikväll- jag sover med mina
brudar!!! Guuuuud, fasen känner att jag missar massor bara på en dag
liksom! Alice har lärt sig nya ord och tokigheter med mormor och Alma
- ja vad ska man säga? ......

Köpte nyaste Barbiefilmen till henne i stockholm och vi mös framför
tvn efter att Alice lagt sig. Hon har sä länge frågat: mamma, är
det "våren 2010"idag??? Hihi

Sötisen!!! I en av hennes filmer säger reklamen så om den nya...

Nu- lukta och snuffsa på mina barn!!!!!!!! Tjohoooo!

Inga kommentarer: