tisdag 23 februari 2010

Vilken dag!

Oj, så händeserik men ändå inte... Har haft så fullt att jag inte
ens orkat blogga.

Mysig förmiddag med brudarna i soffan, efter lunch stod jag på
crosstrainern 40 min när brallan låg och sov - hallå; hur effektiv
är inte jag då? Hihi höll Alma sällskap när hon tittade på film.

På eftermiddagen har vi gjort lite ärenden; bland annat banken, där
Alice som vanligt känner sig ALLTFÖR hemma.... Hihi

En fika på stan med Nina på Charlies har vi också hunnit med!

Sist: handla på Coop, vilket kan låta ganska lätt gjort men ack så
fel jag hade! Hahaha cirkus på hög nivå var det, Alice ska plocka i
egna grejer i sin vagn, gå i myrfart, gå åt fel håll osv. Såklart
blir Alma sådär superpanikdunderkissnödig me... Ja, att vara mamma
är underbart nästan jämt!!! Hihi

Nu väntar vi besök av en av ALMAs bästa kompisar från dagis som
nyss flyttat till huset bredvid!!! Tjohooo hurra för världens bästa
Ringvägen!!!!!

Inga kommentarer: