måndag 18 januari 2010

Gårdagen

BLÄÄÄ; så kan man sammanfatta min dag igår, eller också: RUNK!!!!
ja, usch valde att inte blogga igår av den enkla anledningen att det inte skulle ha blivit ett speciellt vackert inlägg...
Idag har jag lugnat ner mig och känner mig faktiskt lite besviken på mig själv att jag låter människor och skitsaker ta ner mig från mina härligt fluffiga moln!!!
Men visst är det tröttsamt... Drömmen vore ju att allt flyter på bra och man kan se varandra och diskutera utan att det ska bli världskrig liksom... KOMMUNIKATION, vad är det liksom???
...men har bestämt mig för att ta det med en nypa salt och försöka göra allt i min makt för att eliminera onödiga möten, samtal och sms som bara leder till bråk. Som sagt, har alldeles för mkt flyt i mitt liv just nu för att låta mitt förflutna fucka upp min framtid SÅ DET SÅ!
Vissa säger; det tar ungefär 10 år och framåt att bygga en stabil och bra relation till sitt X. Så tjohooo!!! bara 9 år kvar då!

Inga kommentarer: