tisdag 24 november 2009

I skrivandes stund...

sitter jag hos min kära mamma. Vi åkte hit under förmiddagen och har haft en kanondag! Varit på Marieberg och ikea. Hittade inte det jag skulle ha på ikea, men som min kloka mamma säger: finns en mening med allt! Shit people, använd detta uttryck i ert dagliga liv och allt känns genast lättare och så sjukt logiskt.... ex: tanten före dig tar sista favvotuggummit på affären= PANIK! så blir man tvungen att prova ett nytt: och vips så har man en ny favorit: MENINGEN eller så blir man så sur (mitt scenario) att man går till nästa affär och vios: så träffar man en vän man inte sett på länge där= MENINGEN Fattar ni? låter löjligt men SÅ BRA! går även att använda på seriösa ämnen: SEPARATION. shit troode inte det var sant, grät floder när allt sket sig, tog tid och ork att ta sig upp igen... MEN: jag säger bara: iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Finns en mening med allt, även då allt verkar nattsvart! Nu är jag pippistark i mig själv och lyckligare än på LLLLLÄÄÄÄÄÄNNNGGGEEEE

Inga kommentarer: