tisdag 22 september 2009

Skickar vidare

Min allra största styrka, när jag behövde den som bäst - kom från denna låt. "nobodys girl" av Kaci (som jag förresten inte visste vem hon var förrän jag ville skicka den vidare nu). Jag kanske inte hade varit den jag är idag, men mina erfarenheter, mina val och min styrka om inte den här låten funnits. Löjligt man vissa tycka, men jag är musiktjej, hänger inte med i dagens musikdjungel, gillar inte discodravvel och sånt, men låtar med meningsfulla texter, texter som känns skrivna FÖR DIG är häftigt, låtar som gör att huden knorras. Jag känner mig som en överlevare, jag tar ingen skit och värderade mig högt. I dag är jag stolt över alla mina beslut, även om de inte var lätta att ta. Så jag skickar vidare, min styrka, varsågod brudar! Enjoy!

Inga kommentarer: