lördag 25 april 2009

På jobbet.

Funderar en hel del. På livet o dess vändningar... Att det i slutändan sällan blir som man tänkt sig... Bra eller dåligt? Det återstår att se! Men för tillfället känns det lite surt, orättvist att folk som förstört så mkt, kan känna att "det här är livet..." o liksom må bra, medans jag som faktiskt varit helst totalt superoskyldig i hela den här jävla cirkusen har haft o fortfarande har så många jobbiga konsekvenser av andras handlande! Så många tårar, frågor, saker som jag aldrig någonsin kommer att förstå... Ekonomisk kaos har jag numera me! Det var väl själva fan vad Skit man ska behöva ta? Men men, vem har sagt att livet ska vara en dans på rosor? Kan ju kanske lika gärna kunna vara en dans på sönderslagna glasflaskor liksom! Nä, uppryckningsdags snart. Livet kanske vänder snart, borde vända- för fan vad jag är värd det!

3 kommentarer:

Pierre sa...

But who can make cry a such beautiful woman?
life is good

Pierre sa...

Here comes the sun, here comes the sun,
and I say it's all right

Little darling, it's been a long cold lonely winter
Little darling, it feels like years since it's been here
Here comes the sun, here comes the sun
and I say it's all right

Little darling, the smiles returning to the faces
Little darling, it seems like years since it's been here
Here comes the sun, here comes the sun
and I say it's all right

Sun, sun, sun, here it comes

anneli sa...

Ditt liv börjar nu vännen, du vet genom allt detta vilka du kan lita på, vilka dina vänner är, vad du ska undvika i framtiden och att du är värd sååå mycket mer. Respekt förs och främst.

Jag tycker du är bäst och jag finns här för dig !!!

What goes around comes around. I slutändan är du vinnaren (du är det redan nu) inga lik i garderoben, ingen falskhet. Ditt liv som du lever är äkta. Och det är värt mer än nåt annat.

Kram på dig gumman !!!